جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آژانس‌های مسافرتی مشهد در دهه پایانی صفر خیلی سود نکردند

  • کد خبر: ۱۹۰۶۹۷
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
آژانس‌های مسافرتی مشهد در دهه پایانی صفر خیلی سود نکردند
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: در دهه پایانی صفر بلیت‌های هواپیما به چند آژانس در تهران واگذار شده بود و آژانس‌های مشهدی علنا سودی در فروش بلیت‌ها به مسافران در آن بازه زمانی نداشتند.

به گزارش شهرآرانیوز فرهاد دوایی در خصوص میزان نظارت‌ها و تخلف‌های صورت‌گرفته از آژانس‌های مسافرتی در دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: در دهه پایانی صفر تیم‌های ۲۰ نفره در سطح شهر پخش بوده و هر روز از تمام تاسیسات گردشگری از جمله دفاتر خدمات مسافرتی بازدید داشتند. آژانس‌های مسافرتی مشهد به دلیل اینکه فروش به خصوصی برای بلیت نداشتند، به طبع تخلفی هم مرتکب نشدند.

وی در خصوص وضعیت آژانس‌های مسافرتی در آن بازه زمانی گفت: در دهه پایانی صفر عرضه و تقاضا برای بلیت‌های هواپیمایی با یکدیگر همخوانی نداشت. تقاضا نیز بالاتر از حد متعارف خودش بود، با وجود آنکه پرواز فوق‌العاده نیز اختصاص داده شد، اما باز هم بلیت به خصوصی عاید کسی نشد.

دوایی افزود: در آن برهه باز هم دلال‌ها توانستند در بازار کار را دست بگیرند و سود به خصوصی نصیب آژانس‌های مسافرتی نشد. دلال‌ها بلیت تهران به مشهد را از ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان به فروش می‌رساندند. هیچ کس در آن تاریخ قیمت مصوب پیدا نمی‌کرد. تا زمانی که عرضه و تقاضا اصلاح نشود هیچ اتفاق به خصوصی رخ نخواهد داد.

وی تصریح کرد: در دهه پایانی صفر امسال بلیت‌های هواپیمایی در اختیار آژانس‌ها قرار نمی‌گرفت تا بتوانند فروش داشته باشند، اگر هم بلیتی وجود داشت در دست یک سری آژانس‌های خاص بود. بلیت‌های هواپیما را به ۳ آژانس و اپلیکیشن در تهران واگذار کردند، در حالی‌که در ایران ۵ تا ۶ هزار آژانس مسافرتی داریم. این در حالی است که این ۳ آژانس چند ماه قبل از تعطیلات پایانی صفر به دلیل گران‌فروشی به حالت تعلیق درآمده بودند.

دوایی ادامه داد: این موضوع هنوز مشخص نشده که چرا سازمان هواپیمایی کشوری بلیت‌ها را به ۳ آژانسی واگذار کرده بود که این ۳ آژانس به دلیل گران‌فروشی تعلیق شده بودند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در خصوص وضعیت فروش بلیت‌های قطار و اتوبوس خاطرنشان کرد: در فروش بلیت‌های قطار و اتوبوس مشکلات کمتری داشتیم. اگر این دو وسیله نقلیه وجود نداشتند مردم به شدت با مشکل مواجه می‌شدند. پایانه‌های مسافربری امسال سرویس‌دهی خوبی داشتند و تقریبا زائران را به خوبی ساماندهی کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->